نتیجه روزه گرفتن

خرید بک لینک

آخرین مطالب

    امکانات وب

    سلام دوستان

    "التماس دعا دارم ازتون"

    نماز و روزه هاتون قبول باشه.

    امیدوارم در آخر ماه مبارک رمضان و بعد از اتمام این ماه پربرکت خیلی بیشتر از صبر در مورد گرسنگی و تشنگی اندوخته ی ما باشد.

    صبر در گفتار ، دقت در شنیدن ، داشتن نیت های خیر برای دیگران و ... از اندوخته ها و آموزه های ما از این ماه مهمانی خدا باشد.

    مهمان خدا هستیم انشاءالله از صاحب این مهمانی مهربانی، بخشش، لطف، کرم و ... رو یاد بگیریم.

    همدیگر رو از دعای خیر هم فراموش نکنیم.

    یا علی مدد

    به کوچه های مدینه که اعتباری نیست...

    ما را در سایت به کوچه های مدینه که اعتباری نیست دنبال می‌کنید

    برچسب: نویسنده: بازدید: 108 تاريخ: دوشنبه 15 خرداد 1396 ساعت: 16:02

    صفحه بندی